PASUKAN PANJI HITAM THE BLACK BANNER

Monday, June 13, 2011

BAITUL MAQDIS MERAUNG DAN MERONTA RONTA DARI DI NAUNGI SYIAH YAHUDI ISLAM PURA PURA



BAITUL MAQDIS MENANGISI DAN MERATAPI KEJAHILAN UMMAT ISLAM AHLI SUNNAH DAN PUAK WAHABIAH YANG MEMBIARKAN TANAH TUBUH SUCINYA DI LACUR OLEH  YAHUDI SYIAH SI HAMAS WAKIL YAHUDI SYIAH IRAN DAN DIHIRIS HIRIS OLEH KEMBAR SEBAPA MEREKA YAHUDI ISRAEL.
  • MELAINKAN ORANG ORANG YANG DILINDUNGI HATI DAN FIKIRANNYA DARI TERPERANGKAP DENGAN TIPUAN HALUS YAHUDI SYIAH DAN YAHUDI ISRAEL KELUARGA BESAR DAJJAL LAKNATULLAH ALAIHI YANG AMAT BIJAKSANA MEMPERDAYA SEKALIAN MUSUHNYA DI DUNIA INI. 
  •  SEPINTAR PINTAR AMERIKA MENIPU AKHIRNYA TERTIPU JUGA OLEH YAHUDI. HINDARILAH DIRI DARI TERUS MEMPERCAYAI SYIAH IRAN DAN SEKALIAN JENIS SYIAH YANG PERNAH ANDA DENGAR. 
  • PERHATIKANLAH TINDAK TANDUK HAMAS DAN HIZBULLAH YANG AKAN DISEBUT SEBAGAI TENTERA AS SUFYANI YANG AKAN MENGHANCURKAN IMAM MAHDI AL MUNTAZAR TETAPI AKAN DITENGGELAMKAN DI PADANG PASIR BUMI BAIDHA’, 
  • SYIAH AMAT MEMBENCI KAUM WAHABI SEHINGGA KE TULANG SUM SUM MEREKA , AKAN DISEDUT DARAH SUM SUMNYA ,WALLAHU A’ALAM.
PEPERANGANNYA MEMBUNUH MALANG SEKALI  ‘SANDIWARA’ KENESETNYA TERTINGGAL DI TEMPAT KEJADIAN SEBAGAI BUKTI KESALAHAN.
Hari ini ramai dari kita kalangan umat islam sedunia merasa berbangga dengan kejayaan tentera Hizbullah yang berpegang kepada ajaran syiah yahudi telah berjaya mengalahkan Israel di dalam peperangan mereka yang terbaru. Rata rata umat islam mengagung agungkan kejayaan mereka secara membuta tuli akibat kelemahan diri kita yang ketinggalan jauh di belakang mereka dari berbagai perkara termasuk keberanian diri yang belum teruji sama sekali.
Tiba tiba dengan sekelip mata peperangan itu terhenti dengan sendiri tanpa ada perintah atau perjanjian perdamaian yang jelas. Berita terus digembar gemburkan bahawa Hizbullah memenangi peperangan di Lubnan. Tentera Israel sendiri yang tidak tahu asal usul cerita merungut kerana kesempatan mereka untuk membunuh lebih ramai tentera Hizbullah yang amat terdedah dengan peluru mereka, telah diarahkan oleh ketua perisikan tentera agar segera berhenti menembak dan terus berundur. Ramai dari kalangan tentera Israel sendiri terpinga pinga dengan keputusan pihak atasannya.
Apa yang penting ialah sejarah telah terukir bahawa mereka telah cuba berperang melawan islam tetapi tidak mampu kononnya. untuk menyudahkan peperangan akibat kekuatan tentera Hizbullah itu.  Akhirnya sandiwara ini secara teratur menaikkan nama Hizbullah yang telah menyula para sahabat nabi saw mendapat tempat di hati para penganalisis berita perang islam sebagai penyelamat Palestin. Tindakan ini telah menyebabkan seluruh dunia umat islam meletakkan seribu juta pengharapan kepada tentera Hizbullah dokongan syiah yahudi Iran. Kita semua memberikan tanda sokongan dan puji pujian kepada  Hizbullah tanpa henti, di sana sini terdengar khabar kehebatan Hizbullah melunakkan Israel tanpa korban yang besar dan akhirnya menyebabkan mereka berundur dari menghadapi mereka. Ini suatu gambaran perang seperti kita zaman kanak kanak dulu. Ayah atau abang tidak akan campur tangan kalau abang atau adik yang menang dalam pergaduhan, tetapi kalau orang lain yang tidak ada kaitan mula membelasah abang atau adik kita yang berarti hampir kalah, maka ayah atau abang akan datang menggertak mereka kononnya tak elok bergaduh dan apa saja alasan yang munasabah didengar orang. Tapi kalau kebetulan tiada orang yang melihat masa itu, mungkin ayah atau abanglah yang akan membelasah kita yang bergaduh dengan adiknya. Tetapi bagaimana pula jika adik beradik yang bergaduh dengan bisikan tipuan dan kepura puraan ayah mereka. Masing masing mendiamkan diri dan yang hairan ialah jiran tetangga di sebelah rumah kita. Kenapa ayahnya tidak mahu bertindak untuk meleraikannya.

AMERIKA PURA KURANG DENGAR DAN KURANG NAMPAK SAMBIL MENGKRITIK DENGAN APA YANG BERLAKU DI LEBANON BARU BARU INI.. TERMASUKLAH NEGARA SEKUTUNYA YANG LAIN..ADA APA ITU YE..
Kenapa Amerika tidak bertindak berseorangan sahaja kalau negara lain tidak mahu membantu. Buatlah tindakan unilateral seperti sebelum ini di Iraq. Boleh saja sebenarnya, dia kuasa besar dunia berhak mendahului yang lain. Tetapi percayalah, peperangan itu adalah hasil percaturan yahudi bijaksana yang cuba mengabui mata umat islam dan kristian itu sendiri. Bukankah Israel mempunyai persenjataan dan alat kelengkapan perang yang sama hebat dengan Amerika, bahkan mereka berjaya pula mereka cipta senjata yang jauh lebih hebat dari Amerika sendiri. Senjata laser yang memindahkan peluru peluru berpandu yang jatuh ke negaranya ke arah pantai itu. Sekarang teknologinya berada di India pula. Bila bila sahaja kalau mereka mahu dengan peralatan canggih mereka itu boleh membinasakan Hizbullah yang bukan tandingannya sebenarnya. Sangat jauh perbezaan kekuatan ketenteraan yang ada di pihak Israel berbanding kekuatan yang dipamirkan oleh Hizbullah, termasuk Hamas. Kalau Israel mahu, Hamas itu boleh dilenyapkan  terus dari slogan penipunya ‘lenyapkan Israel’. Tentera yang tidak seberapa dengan mesingan yang selalu tersekat sekat pelurunya boleh membuka zip seluar dan kencing berdiri depan askar Israel. Perang apa itu, perang olok olok kah, atau perang tipu tipu yang sempat mematikan korban yang patut di korbankankah, supaya realitinya nyata bahawa Hizbullah dan Israel adalah musuh , bukan bersaudara. Propaganda inilah yang sukar untuk dipercaya oleh umat islam akan realiti yang sebenarnya. Memang sangat sukar untuk dipercayai. Seperti mimpi disore hari. Memang tidak akan dipercayai oleh sesiapa pun kecuali oleh mereka yang senantiasa mengamalkan ayat 1 hingga 10 dari surah al kahfi. Akan tertolak fitnah dajjal yang membara di atas muka bumi ini yang kelihatan seperti syurga tetapi nuraka jahannam dunia semata mata. Inilah nuraka pada pandangan kita tetapi itulah syurga yang sebenarnya.
Semua orang tahu, Israel mampu menurunkan bom atom di mana sahaja , sebab dia memang memilikinya. Dialah satu satunya negara yang belum pernah menandatangani perjanjian dan kawalan oleh International Atomic Energy Agency (IAEA) berterusan dalam hal perkembangan nuklear seluruh dunia. Memang Israel negara hebat pemberani tetapi sebenarnya pengecut dan bacul. Israel berkali kali melakukan khianat dengan meletakkan kesalahan kepada orang lain walhal dirinya yang melakukannya. Lebih mudahnya ialah ‘baling batu sembunyi tangan’. Israel juga adalah negara yang suka membuat huru hara sehingga negara yang tidak terlibat ikut terlibat, negara yang tidak tahu apa apa akhirnya berasap kena bom Amerika. Amerika  negara tempat dia mengadu domba selama ini. Akhirnya sampai satu ketika dia mengadu tetapi kurang mendapat layanan, lalu di bom pula WTC 9/11 maka bangunlah Amerika menyerang Iraq seperti gajah naik minyak. Hancur luluh negara pusat tamadun islam yang unik itu menjadi salah sebuah negara rangkaian ularnya yang berbisa untuk mencapai matlamat Yahudi Raya.
Kini hanya tinggal beberapa buah negara yang belum dikuasai oleh tentera Amerika yang bersekutu dengan Israel tetapi telah pun dikuasai oleh abang kembar mereka syiah yahudi yang bertopengkan nama Muhammad Rasulullah. Apa yang pasti tinggal sebuah lagi yakni Mesir akan mereka cuba untuk diratah mungkin dengan cara yang lebih halus kali ini, mereka akan menggunakan pengaruh syiah yang telah mula merayap ke dalam kabinetnya. Tetapi mereka tidak akan berjaya untuk merealisasikannya kerana bumi Tursina adalah tanah yang dijanjikan untuk penguasaan umat islam sedunia. Dari sanalah nanti muncul lagi seorang yang amat digeruni Israel dan syiah yahudi. Pengganti Husni Mubarak mungkin akan memberontak dan menggila bagaikan lanun di tengah lautan. Saya meminjam kata kata Muhammad Isa Dawud di salah satu terjemahan manuskrip kuno dari sekian banyak manuskrip gua qamaran yang telah dilarikan oleh yahudi laknatullah.  ”Akan lahir seorang pemilik Mesir yang diberkati tuhan selepas pemimpin yang ada pada namanya keindahan ( Husni ) yang akan memimpin segala angkatan bala tenteranya, pemimpin itu bermula dengan huruf ‘Mim’ akan menghancurkan Israel bersama sama dengan batalion Al Mahdiyul Muntazar”. Mudah mudahan beritanya itu benar, sekalipun tidak benar maka itu adalah perangsang kebenaran yang tetap akan ada kebenarannya walaupun bukan campur tangan dari Mesir yang besar itu nanti. PALESTIN TELAH JATUH KE TANGAN YAHUDI KESELURUHANNYA.
Tanah Palestin sebenarnya telah pun dijajah oleh yahudi melalui penguasaan Israel yang dinamakannya, dan melalui Hamas si Ismail Haniyeh yang dinasihatkan oleh Raja Malik Fahd . Sekali lagi umat islam yang sunni ini patut bersyukur kaum wahabi menyelamatkan bumi Palestin dari cengkaman syiah yang telah memenangi pilihan raya tempohari. Banyak perkara rupanya orang wahabi menolong kita balik, jadi kita hormatilah mereka tentang jasa jasa mereka memarahi manusia yang menyembah cium kuburan baqi’ dahulu. Sekurang kurangnya ada juga umat islam yang mengingatkan, bukan seperti syiah yahudi malah menggalakkan. Pertelingkahan yang berlaku antara wahabi dan ahli sunnah ini sebenarnya amat disukai syiah. Malah mereka pula yang beriya riya mencipta dan menambahkan kekeruhan yang ada. Terbawa bawa dari kemarahan syiah terhadap wahabi ahli sunni pula sekarang meniru point tuduhan dan dakwaan yang sama persis seperti syiah menuduh wahabi. Kaum wahabi muda pula yang cepat naik darah, segera membalas dengan hujjah yang bermacam bentuk reka sehingga berlaku yang bukan bukan pula. Saya anggap ini semua adalah salah faham sementara yang akan terlerai nanti apabila kita menyaksikan sendiri bagaimana kaum wahabi yang pernah membela umat islam dari khurafat dizalimi oleh syiah laknatullah alaihim. Akan kendur hati hati yang pernah mengkafirkan mereka kerana ini janji tuhan, oleh itu hentikanlah wahai pemuda wahabi dan pemuda sunni dari membuang masa berbalah pada perkara kecil sehingga hari ini menyentuh soal aqidah yang berat berat pula.
PALESTIN TERBAHAGI TIGA, DUA YAHUDI SATU ISLAM SUNNI.
Tanah Palestin terbahagi tiga dengan izin Allah, kerana itulah keinginan yahudi Israel dan yahudi syiah Iran melalui Hamas dan Hizbullah. Satu bahagian lagi alhamdulillah,masih diduduki oleh Fattah yang bersendikan syarak Muhammad SAW. Telah saya saksikan bahawa pemimpin Fattah masih sedarah islam tulin seperti kita ahli sunnah walaupun mungkin berbeza cara hidupnya. Perkhabaran ini saya peroleh dari perkhabaran ghaib yang sengaja saya kongsikan bersama para pembaca budiman. Apabila  golongan jin jin islam tidak menyenangi mereka maka itu tandanya mereka bukan islam. Jin islam mengenali golongan syiah sebagai syiah beragama yahudi asli cuma tokok tambah di dalam amalan saja yang memperlihatkan ciri ciri keislaman seperti arab islam itu ada. Satu pertiga saja lagi yang tinggal penguasaan bumi Palestin oleh umat islam yang sebenar, selebihnya Genting Gaza dimilik oleh Hamas yang tidak akan dilepaskan oleh syiah yahudi itu sampai bila bila. Kita saksikan bersama sama bagaimana dengan nekadnya Hamas akan menguasai kawasan Fattah dengan dorongan Hizbullah dorongan Iran dengan tanda mendiamkan diri oleh si Israel dan Amerika.
Masjidil Haram Makkah Dan Masjidin Nabawi Medinah Adalah Sasaran Syiah.
Pembinaan kedua dua masjid yang termulia di muka bumi ini telah disalah anggap oleh syiah yahudi dengan menamakan dua buah masjid itu sebagai masjid masjid ‘dhirar’. Mereka menganggap masjid masjid inilah yang telah menimbulkan kemudharatan di antara umat islam sehingga berlaku perpecahan antara mereka pendokong syiah dan umat islam lainnya. Di dalam perkara ini mereka turut menggunakan salah satu dari ayat al quran yang diselewengkan pengertiannya mengenai masjid dhirar yang dimaksudkan. Ayat ini telah dibacakan oleh salah seorang tokoh ulama’ pendeta yahudi terkenal mereka semua berpegang dengannya. Saya terlupa ayatnya, inshaallah jika saya menemuinya kembali nanti akan saya lampirkan di sini, atau sesiapa yang menemuinya khabarkan kepada saya. Memang saya terlupa ayatnya. Jadi, rentetan dari erti yang diselewengkan itu maka mereka bersungguh  sungguh akan merobohkan kedua dua masjid yang mulia ini jika mereka mendapat kesempatan. Termasuklah Kaabah sebagai qiblat kita menghadapkan diri sewaktu solat itu juga adalah merupakan barang yang patut dihancurkan kerana kehinaan batu batunya. Karbala adalah lebih mulia dari Kaabah.

HAMPIR SELURUH BUMI SEKITAR ISRAEL TELAH DIKUASAI ISRAEL MELALUI SYIAH YAHUDI.
Tiada apa yang tinggal lagi waktu ini kecuali apa apa yang diamanatkan oleh Allah dan rasul untuk dipegangi oleh kaum muslimin ahlus sunnah waljamaah. Mengharapkan syiah zaidiyah yang mirip ahlus sunnah itu pun sudah tiada lagi seperti penguasaan Syiah Rafidhah seperti pada hari ini. Rancangan yahudi berjalan lancar seperti yang dijadualkan. Maka makar Allah adalah sebaik baik tipu daya yang akan menenggelamkan kemunafikan syiah dan kesesatan yahudi. Apa apa yang dikumpulkan oleh mereka hanya akan memudahkan bagi Imam Al Mahdiyul Muntazar untuk mengambilnya semula. Termasuklah tanah yang diduduki Israel itu akan kembali ke pangkuan Allah dan RAsulNya nanti.
Kita mengharapkan Jordan yang mempunyai nilai matawang yang tinggi dapat memulakan revolusi kewangan antarabangsa rupa rupanya pasportnya pun ada lambang Israel awal awal lagi. Malah diberitakan , wal’iyazubillah, Raja Jordan sebelum ini kerap menghadiri majlis keneset yahudi di Israel. Wallahu a’alam penggantinya sekarang. Hanya tinggal bumi Palestin yang ada baki satu pertiga lebih kurangnya itu telah dipegang oleh Mahmud Abbas sebagai jajahan setengah kuasa oleh umat islam. Tinggal menunggu hari ia akan jatuh kepada syiah yahudi dalam keadaan meninggalkan kesan dalam yang tiada kelihatan parut luka. Berbarah di dada dan di jantung hati. Baitul Maqdis meruntun menangisi dirinya dinoda oleh manusia yang berpura pura menyembah Allah dan RasulNya tetapi dalam masa yang sama Muhammad dicela Allah digoda dengan nafsu mut’ahnya.
Wallau a’alam, subhanakallahumma wabihamdika , ashaduan lailahailla anta wahdaka laa syarikalaka , astaghfiruka wa atuubu ilaika.
If he converted to Sunni Islam there is hope, but if he converted to Shia Islam .. This is a regret for all muslim. Ahmadinejad is derived from pure Jewish ‘Sabourjian’ descent who converted to Shia Islam in Iran.Wallahu a’alam.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts