PASUKAN PANJI HITAM THE BLACK BANNER

Friday, November 16, 2012

Dua roket mujahidin Serambi Baitul Maqdis menghantam pemukiman penjajah Yahudi di Meftahim



GAZA – Pemukiman penjajah Yahudi di wilayah Meftahim, timur Jalur Gaza kembali dihantam dua roket yang ditembakkan oleh Majlis Syura Mujahidin Serambi Baitul Maqdis pada Sabtu (11/11) malam. Serangan itu sebagai balasan atas serangan militer penjajah Yahudi terhadap wilayah muslim Jalur Gaza selama beberapa hari terakhir. Belum diketahui secara jelas korban jiwa di pihak penjajah Yahudi.
Majlis Syura Mujahidin Serambi Baitul Maqdis
بسم الله الرحمن الرحيم
Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang
Penjelasan no. 22
{وَأَخْرِجُوهُم مِنْ حَيْثُ أَخْرَجُوكُم}
"Dan usirlah mereka dari tempat mereka mengusir kalian." (QS. Al-Baqarah [2]: 191)
Menembaki wilayah penjajah Yahudi Esykol "Meftahim" dengan dua roket
Segala puji bagi Allah. Kita memuji-Nya, meminta pertolongan-Nya dan memohon ampunan-Nya. Kita berlindung kepada-Nya dari kejahatan-kejahatan jiwa kita dan keburukan-keburukan amal perbuatan kita. Barangsiapa diberi petunjuk oleh Allah maka tidak ada seorang pun yang bisa menyesatkannya. Dan barangsiapa disesatkan oleh Allah maka engkau tidak akan mendapatkan seorang penolong pun yang dapat memberinya petunjuk.

Seiring terus berlanjutnya penembakan wilayah-wilayah penjajah Yahudi oleh para mujahidin anggota Majlis Syura Mujahidin Serambi Baitul Maqdis, dalam operasi "Dan usirlah mereka dari tempat mereka mengusir kalian", dalam kerangka kelanjutan peperangan kita untuk berjihad di jalan Allah, menolong hamba-hamba Allah yang tertindas, kemarahan atas penodaan terhadap kehormatan saudari-saudari kita fillah kaum muslimat, pembelaan terhadap kehormatan masjid-masjid Allah, usaha untuk membersihkan negeri kita dari musuh-musuh Allah dan maju terus untuk berhukum kepada syariat Allah.
Maka saudara-saudara kalian Majlis Syura Mujahidin Serambi Baitul Maqdis telah berhasil menghantam wilayah pemukiman penjajah Yahudi "Meftahim" di timur Jalur Gaza dengan menembakkan dua roket pada pukul 19.16 hari (Sabtu) malam Ahad, bertepatan dengan 11 November 2012 M. Media massa musuh telah mengakui roket-roket itu tepat mengenai sasaran. Segala puji bagi Allah semata.
Kami menegaskan akan melanjutkan serangan-serangan yang menargetkan wilayah penjajah zionis Yahudi sang pengecut, dengan segala sarana, kekuatan dan perlawanan yang Allah mudahkan kepada kami. Hal itu sebagai wujud kami menunaikan jihad yang hukumnya telah wajib 'ain atas umat Islam, untuk menolak kezaliman yang dilancarkan musuh kepada putra-putra umat Islam dan untuk merebut kembali hak umat Islam yang dirampas oleh para penjajah. Kepada Allah semata kita memohon pertolongan dan kelurusan.
"Allah Maha Melaksanakan perkara-Nya akan tetapi kebanyakan manusia tidak mengetahuinya." (QS. Yusuf [12]: 21)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts