PASUKAN PANJI HITAM THE BLACK BANNER

Friday, October 14, 2011

KEMBARA KE MASA HADAPAN : Elektrik zaman Al Mahdi ada atau tidak ? siri 1

AMARAN : Artikel ini hanyalah semata-mata hiburan dongeng masa kini ,bersumberkan teropongan khayalan dan angan-angan semata-mata . Jika ada kebenarannya pun ia hanyalah kebetulan sahaja . Jadi gunakan lah akal fikiran yg waras ketika membaca artikal ini . sesungguhnya anda tidak dipaksa utk mempercayainya .Kami tidak bertanggungjawab ke atas kekeliruan minda setelah membaca artikel ini . Sesungguhnya anda telah diberi amaran . 

Published by Sang karut

Kembara dongeng kali ini merungkai tanggapan misteri sebahagian pengkaji berkenaan masih wujudkan elektrik pada zaman Al Mahdi ?. Walaupun begitu tuan-puan jangan lupa ini adalah kisah dongeng sahaja .

Tuan Kelarias : Pohonlah petunjuk daripada tuhan .Mudah-mudahan di tunjukkan suasana zaman Al Mahdi ketika ia muncul , Cuba kamu mengembara pada waktu malam zaman itu . Masih wujudkah tenaga elektrik pada masa itu ?

Srikandi Cinta : Saya dibawa mengelilingi bumi pada waktu malam ,kebanyakkan negaranya adalah gelap gelita ....

Jawapan di ulas oleh Tuan Kelarias , saya menaruh syak akan jawapan kamu ini ..seolah-olah ada sesuatu yg mengganggu penglihatan kamu , mungkin seekor kelawar besar cuba mempermainkan pandangan kamu . lalu di jawab oleh Srikandi Cinta . saya rasapun begitulah semalam semasa saya pergi ke rumah Dato Seri ...anak saya menangis tidak berhenti-henti . Tadi apabila anak saya sudah tidur tiba-tiba dia mengigau dan menunjukkan tangannya ke arah siling.

Kata Tuan Kelarias , agaknya kelawar itu mengikut kamu pulang sejak dari rumah Dato Seri ...dan sekarang dia berada di atas bumbung rumah kamu . Setelah diteropong oleh Srikandi teryata benarlah pada khayalannya , kemudian Tuan Kelarias mengarahkan supaya kelawar itu di panahkan sahaja . Serikandi pun mengikut manual modus operandi itu dan perkara itu alhamdulillah selesai .

Srikandi pun memulakan kembali kembara ke masa hadapan semula beberapa minit kemudian...

Srikandi Cinta : ( Dengan menggunakan night version) saya dipelihatkan waktu malam pada zaman Imam Mahdi masih ada elektrik buktinya dunia pada waktu malam zaman itu diterangi oleh cahaya lampu ,kemudian saya pergi ke Tanah Melayu dan melihat KLCC pun masih diterangi oleh cahaya lampu .

Tuan Kelarias : Kita sudah cuba 2 kali dan keputusan nya berbeza . yg pertama agaknya diganggu oleh kelawar besar dunia tidak ada elektrik dan yg ke -2 kelawar sudah di selesaikan iaitu tanpa gangguan kelawar kelihatan dunia masih ada tenaga elektrik . Pada kali ini kamu gunakan wafa' sebagai kenderaan dan juga perlindungan serta penunjuk jalan .

Srikandi Cinta : Saya telah menaiki wafa' sebagai kenderaan dan saya berdoa agar diiringi pegawai utk menggelakkan sebarang gangguan . Saya dibawa terbang melihat keadaan bumi diwaktu malam bermula dengan Benua Australia ,Tanah Melayu ,China ,Korea , seterusnya benua-benua yg lain keputusannya ialah masih terdapat lagi cahaya di waktu malam .

Tuan Kelarias : Cuba mohon pada tuhan mudah-mudahan ditunjukkan pula zaman ketiadaan elektrik itu berlaku ? Mungkin ada mungkin tidak ,jika wujud besar kemungkinan ada sesuatu yg besar berlaku ...

Srikandi Cinta : Saya tidak melihat satu zaman pun yg tidak ada tenaga elektrik tuan ...ada satu zaman bumi di dalam keadaan yg malap tetapi ada sesetengah tempat yg masih bercahaya .Seperti terjadi sesuatu yg besar mungkin terjadinya banjir dan saya meihat dan sesuatu tempat itu ditengelami oleh air .

Tuan Kelarias : Agaknya waktu zaman kegelapan itu selepas Dajjal muncul pada 2023 M dan pada waktu itu dia bermaharaja lela bersama pengikut-pengikutnya . kalau benar telahan saya ,apabila UFO zahir secara nyata ,maka gelombang elektrokmagnet yg terhasil dari pesawat UFO itu akan mengganggu sistem tenaga elektrik di bumi .

Adakah mungkin faktor utama ketiadaan bekalan elektrik di bumi adalah terjadinya masalah banjir besar yg menyebabkan kerosakkan tenaga elektrik itu sendiri yg gagal dibekalkan ke rumah -rumah . Mungkin sementara sahaja ketiadaan elektrik ini berlaku sebab penguasaan teknologi dizaman Al Mahdi akan semakin canggih dilihat satu sudut baginda itu ( mudah-mudahan benar) akan menguasai bukan ditakluk bererti dia tidak pernah kalah ..malah membangunkan dan mengekalkan penguasaan teknologi yg lebih hebat di sisi manusia sesuai dirinya sebagai manusia yg mendapat petunjuk tuhan dengan segala perisian misi masa depan .Bukankah solar akan lebih maju di masa depan dengan kos yg lebih murah ?.

Berbanding dengan alternatif yg lain seperti kincir air dan nuklear yg kosnya sangat mahal dan berisiko tinggi . Tuan Kelarias berpendapat pada zaman Al Mahdi nanti beliau akan membawa suatu perubahan yg besar dalam bekalan tenaga dan sumbernya di masa hadapan ,pembangunan pada ketika itu lebih pesat dan tersusun , peningkatan dan kepadatan penduduk itu sendiri akan menyebabkan keperluan tenaga solar akan lebih kehadapan . Perkara ini dipersetujui oleh Srikandi kerana dia melihat cahaya pada masa itu lebih terang berbanding sebelum nya .

Malaysia ini mungkin tidak hancur ,mereka akan menerima Al Mahdi di dalam keadaan yg aman kecuali beberapa kaum yg akan bangkit ,memprotes dan menggila . Kita juga masih ada bekalan minyak yg lebih digunakan utk keperluan rakyat kita sendiri dan hanya sedikit sahaja yg diimport . Jika kita gunakan bekalan minyak utk diri kita sendiri ramai yg percaya ia akan mencukupi dan dapat bertahan dalam jangka masa yg panjang .

Srikandi Cinta : Mengkhabarkan ketika beliau menaiki karpet Wafa mengelilingi bumi ,beliau melihat tiada cahaya yg timbul dari negara Jepun ,seolah-olah negara itu sudah lenyap dan tenggelam .

Tuan Kelarias : Ya ..kalau benarlah terjadinya banjir besar ..seperti thunami malah lebih dahsyat lagi ..maka kita akan menghadapi kesulitan yg besar tetapi pada waktu itu teknologi solar masih belum dijadikan sebagai sumber alternatif. Sehinggalah banjir reda .( jika benar berlaku ) tenaga solar akan mula digunakan ,seperti baru-baru ini didalam bulan September tahun 2011 .Sirim telah mengeluarkan sample penggunaan tenga solar termaju dan terkini ..tetapi kosnya masil lagi mahal ..mereka masih mencari bahan-bahan yg lebih murah dan efektif . Ketiadaan elektrik ini boleh mengakibatkan panik dikalangan kanak-kanak dan orang dewasa . Perusahaan yg menggunakan tenaga elektrik seperti kilang mungkin jatuh bankrup jika ketiadaan tenaga elektrik berterusan selama berbulan-bulan .

Walaubagaimanapun nuklear akan dibangunkan tetapi tidak menjadi agenda utama . Malaysia masih terikat dengan beberapa perjanjian yg menyebabkan usaha membangun nuklear terhalang . Di tambah pula munculnya Al Mahdi di Nusantara ini yg menyebabkan ancaman besar dari Amerika dan Israel .Kita juga masih memerlukan tenaga pakar dan mencukupi lagi dipercayai sehinggalah suatu musibah besar menimpa mereka .Adakah Amerika akan menerima pukulan hebat dengan tenggelamnya sebahagian negara itu nanti yg mana pada ketika itu Malaysia baru membangunkan ketenteraannya .

Srikandi Cinta : Saya diperlihatkan akan berlaku serangan ombak/Thunami yg besar ke atas negara mereka dan juga akan berlaku kebakaran besar dan ribut yg hebat . Sehingga kelihatan bumi mereka kosong seolah-olah tiada penghuni dan tumbuh-tumbuhan .
Bercerita soal tenaga ..sebenarnya kita seperti dipermainkan dengan tiupan-tiupan halus seseorang dari sebuah "negara " agar kita merasakan ketakutannya apabila kehilangan tenaga dan segala-galanya akibat peperangan . Seolah-olahnya mereka berkata " Kamu orang Islam ,tidak perlu takut dengan senjata dan kecanggihan peralatan ketenteraan kami ini .sebab waktu itu mungkin kami tidak dapat menggunakannya ..akibat masalah -masalah yg dipropagandakan di media massa seperti U Tube dan internet .
Tuan Kelarias : Adakah kita masih menggunakan senjata -senjata moden hasil dari rampasan perang wahai Srikandi Cinta ? iaitu sewaktu Al Mahdi menawan semula negara-negara Islam dari penguasaan Syiah. Ini adalah misil Global sebenarnya ,tidak dikirimkan Al Mahdi melainkan bakal membunuh dan memerangi ke atas golongan Syiah .Mereka mengaku Islam dan paling memalukan mereka mangaku ahli bait .( hasil peneropongan DNA mereka itu bukan ahli bait tetapi mirip kepada golongan parya . Tidak ada warna putih di DNA mereka yg menjadi petunjuk mereka itu bukanya muslim seperti yg disangka oleh majoriti muslim ) . Peperanga ke atas golongan Syiah ini berlaku sebelum Amerika dan sekutunya ditimpa musibah .

Srikandi Cinta : Saya diperlihatkan tentera kita menggunakan peluru berpandu dan pelbagai lagi senjata moden yg saya tak tahu hendak menyebutnya . malahan terdapat gudang simpanan senjata yg pelbagai jenis dan rupa .

Tuan Kelarias : Malaysia mempunyai simpanan peluru sehingga dapat bertahan sehingga dua bulan , Singapura dikhabarkan dapat bertahan sehingga 8 bulan atau lebih , Amerika boleh bertahan selama 2 tahun tanpa membuat peluru lagi ,Israel selama 2 tahun jika mereka itu menembak tanpa henti-henti .
Jika tentera kita tiada penolong yg benar-benar ( HERO MALAYA ) maka kita akan segera angkat bendera putih . Barangkali boleh jadi kita sudah kehabisan peluru ..maka anak panah dan pedang akan mengantikan kecanggihan teknologi ..agaknyalah .

Jika kita lihat kronologi perang yg ternyata dongeng ...huru hara di semenanjung emas bermula dari selepas pilihanraya sehingga 2017M . Pada tahun itu ( 2017 M) secara rasmi Imam Al Mahdi Al Muntazar muncul .... Pada tahun 2023 M Al Masihud Dajjal muncul pula jadi saya akan susunkan kronologi dongeng untuk kajian tuan-puan dibawah ini.
  • Selepas pilihanraya sehingga 2017 M -huru hara di Semenanjung Emas dan gempa bumi serta mega thunami yg kununnya menengelamkan negara Jepun menjadi buih .
  • 2017 M -Imam Mahdi dengan rasminya muncul ( berperang dan menguasai bumi selama 7-9 tahun)
  • 2017M-2023M - Hancurnya kerajaan Syiah dan sekutunya , musnahnya sebahagian kerajaan USA kerana Tunami , kebakaran besar dan ribut yg hebat , perang Armageddon dsb .
  • 2023M - Al Masud Dajjal muncul dari Asfahan Iran dgn UFO dari segi 3 bermuda
  • 2025M -Nabi Isa a.s turun dan terbunuhnya Al Masud Dajjal ditangan Nabi Isa a.s .
  • 2026M - Wafatnya Imam Mahdi ( jika dikira 9 tahun berada di bumi ) Wallah a'lam
Kronologi di atas adalah semata-mata dongeng lagi tahyol .Artikal ini Insyallah akan bersambung .

No comments:

Post a Comment

Popular Posts