PASUKAN PANJI HITAM THE BLACK BANNER

Tuesday, October 18, 2011

KEMBARA KE MASA HADAPAN : Perang Primitif siri 2

Published by Sang karut


AMARAN : Artikal ini adalah di garap diluar akal yg bersifat amat dongeng dan khayalan serta mempunyai kekarutan yg bersangatan . Sebuah komik dewasa yg hanya orang dewasa yg mempunyai akal yg kuat sahaja yg wajar membacanya . Anda di larang utk mempercayainya . saya ulangi anda dilarang mempercayainya .

Para Nabi dan rasul diutuskan sesuai dengan zaman mereka diutuskan .Para nabi dan rasul yg diutuskan itu akan memiliki kelebihan yg melebihi kaumnya dengan Izin Allah . Allah tidak akan menghina para nabi dan rasul dengan mengutuskan di dalam keadaan yg lemah lagi tidak berupaya . Contohnya pada era kegemilangan ilmu sihir di zaman Firaun maka Nabi Musa a.s diutus dengan berbekalkan mukjizat yg boleh mengalahkan ilmu-ilmu sihir dari kalangan ahli sihir firaun yg canggih -manggih itu .

Apabila sayembara sihir dimulakan maka dengan mudah Nabi Musa mengalahkan mereka . Cth yg lain . Ketika era kegemilangan puisi dan syair di zaman jahiliah arab Quraisy ,maka diutuskan Nabi Muhammad s.a.w yg membawa Al Quran yg mengandungi syair-syair yg menakjubkan .Maka terkalah lah mereka dengan puisi-puisi kalam Allah itu .

Maka dengan ini dapat diqiaskan dengan keadaan zaman awal akhir zaman ini .Imam Mahdi akan dizahirkan sebagai seorang yg mahir dengan ICT nya dan amat mahir dengan teknologi zaman kini . beliau dapat merekacipta sesuatu yg tidak bahaya menjadi senjata yg berbahaya . Pengetahuan tentang atom dan nuklear melebihi dari manusia -manusia yg menunggu utk mengikut dan memusuhi nya.

Jika zaman ini dikenali sebagai zaman ICT maka Imam Mahdi itu amat mahir dengan ICT .Pahlawan Tuhan itu hendaklah sesuai kemahirannya dengan zamannnya atau lebih lagi . Zaman kini yg berteraskan tenaga elektrik ini akan terus begini dan akan maju lagi setelah dunia ini ditakluk oleh beliau . Berkemungkinan pada zaman nya itu tenaga elektrik akan bersumberkan dari plat -palt solar yg dinaik taraf oleh Imam Mahdi .

Mana mungkin Imam Mahdi muncul dengan pengetahuan yg ketinggalan zaman di zaman yg beliau dizahirkan . Padahal pada zaman ini seekor kuda berharga 100k ia terlalu mahal utk dimiliki .

Kembara masa hadapan yg penuh dongeng dimulakan dengan mencari tarikh munculnya Al Masihud Dajjal .

Tuan Kelarias : Ramai yg berkata kemunculan Al Masihud Dajjal seawal-awalnya pada tahun 2020 M dan ke atas .Wahai Serikandi Cinta cuba teropongkan ke bulan lihat angka-angkanya di sana ,jangan dilihat di bumi nanti akan mengelirukan teropong .Cahaya bulan adalah cahaya kesempurnaan 14 purnama ?

Srikandi Cinta : Saya diperlihatkan tarikh munculnya Al Masihud Dajjal ialah pada tahun 2023M


Tuan Kelarias : Maka di zaman itu yakni kemunculan dajjal bersama tentera-tentera syaitan dan jinnya serta sekalian anak-anak mut'ah mereka juga sekalian tokoh-tokoh paranormal dari keluarga mereka dari Iran dan Syiah itu akan mengelapkan dunia dan akan mengeringkan air dibumi dan menahankan Tuhan akan air hujan dan sekalian tumbuh-tumbuhan .maka ketika itu bumi akan bergelap akibat angkara Dajjal .

Maka pada firasat saya peperangan dipermulaan Al Mahdi masih lagi menggunakan senjata yg moden ,lengkap dan canggih melalui angkatan tentera negara masing-masing yg menerima Islam . Saya juga berpendapat kegelapan yg berlaku pada zaman Dajjal adalah akibat dari kehadiran UFO yg jumlahnya mencecah ribuan jumlahnya dan peperangan antara syaitan dan manusia bermula .Iblis bersatu dengan Dajjal yg akan menghancurkan manusia .

Pada waktu itu peperangan berlaku dengan senjata yg tidak memerlukan tenaga elektrik utk menghasilkan peralatannya .Semua sistem elektronik terhenti akibat gelombang elektromagnet yg sengaja dihamburkan oleh Dajjal sheikh al Imam Syiah dengan tujuan manusia mengalah kepadanya . akhirnya Nabi Isa a.s turun dan berakhir segala-galanya .

Pada waktu itu maka benarlah gambaran filem fiksyen sains Predator dan Terminator ,Ufo berkeliaran ke sana sini . Wahai Srikandi Cinta teropongkanlah keadaan itu ?


Serikandi Cinta : Saya disimulasikan dimana saya dimedan peperangan .saya berada ditengah-tengah pertempuran itu ,terdapat tembakan antara kedua-dua belah pihak yg sangat hebat mereka menggunakan mortal dan senapang dan juga machine gun .Mereka berperang sesama sendiri ..benar tuan ! , suasana ketika itu seperti tidak mempunyai tenaga elektrik kerana suasananya gelap gelita tanpa cahaya ..hanya cahaya tembakan sesekali menghasilkan cahaya. Tentera -tentera dajjal dipayungi dengan awan hitam yg sangat gelap diatas mereka dan rupanya terdapat banyak UFO disebalik awan tersebut .Saya diperlihatkan sebuah kapal UFO yg berputar dilangit.

Jadi secara karutnya pada tahun 2023 M Almasihud Dajjal akan memunculkan dirinya dari persembunyiannya .Di manakah persembunyiannya ? Dongeng mengkhabarkan bahawa persembunyian Al Masihud Dajjal adalah di dalam salah satu gunung di negeri Asfahan Iran .Dongeng juga ada mengkhabarkan di situ juga aktiviti terahsia Kaum syiah seperti melatih 70,000 tentera elitnya yg akan keluar dengan jubah al talayisah . Mereka lengkap dengan peralatan yg tercanggih iaitu yg berupa pesawat UFO yg akan menembak menggunakan cahaya lezer .

Disamping itu mereka akan menggunakan ilmu sihir kabbalah tinggalan firaun iaitu ilmu sihir yg tertinggi utk pelengkap regimen elitnya . sesungguhnya bukan calang-calang tentera yg boleh menentang mereka . Hanya tinggal 12 tahun sahaja lagi dari sekarang . 3 tahun sebelum itu ( dari tahun 2020M -2023M ) bumi akan kering kontang ,hujan tertahan dan tumbuhan mati .manusia menderita . Sumber elektrik tetap msih ada lagi walaupun tidak seperti dunia ketika aman .

Apabila Dajjal keluar maka tamatlah riwayat elektrik sedunia .Dunia akan bergelap selama mana tempoh Dajjal menguasai dunia ,hanya cahaya dari senjata sahaja yg menerangi kegelapan malam .Bermaksud di sini peperangan masih lagi menggunakan saki baki senjata moden . Imam Mahdi akan menguasai dan memerintah dunia 7 hingga 9 tahun . Ketika Nabi Isa turun pada tahun 2025/6M( agaknya ) ,Imam Mahdi masih hidup dan Beliau ketika itu mengimami solat Subuh bersama tentera Islam di sebuah masjid yg mempunyai menara putih di Damsyik Syiria .

Tidak diketahui bilakah Imam Mahdi akan wafat mugkin setelah Dajjal dibunuh pada tahun 2026M/7 M .Maka secara dongengnya Imam Mahdi akan muncul dikalangan manusia pada tahun 2017M/2018M. jika dikira tempoh Imam Mahdi menguasi dunia selama 9 tahun .

Kisah Malaysia nanti akan jadi apa apa ?

Inilah kata-kata Gusti Sang Parabu . Ia juga adalah rahsia huruf NUN .nun itu ada di atas kubah masjid dan ada juga di bendera Malaysia yg mitosnya adalah bendera panji-panji hitam dari timur . Rahsia nun itu adalah kisah awal akhir zaman . maka bani Jawi cuba merungkai rahsia itu bukan utk bermegah-megah tetapi sebagai persediaan minda kepada sesiapa yg mahu bersedia ,sebagai persedian Iman kepada siapa yg mahu bersedia , sebagai persediaan fizikal kepada sesiapa yg mahu bersedia .

Tuan Kelarias : Maka dongeng tahap gaban bermula ... Benarkah pada apa yg kamu mengimaginasikan secara dongeng gila ( yg menghilangkan akal fikiran ) kerajaan Semenanjung Emas akan diperintah oleh gengstar Cina yg bersetongkol dengan Kristian ..lalu Melayu melancarkan amukannya ,tetapi tidak jadi apa-apa ..akhirnya dengan perintah yg besar datanglah HERO MALAYA . entah macamana angkatan tentera Malaysia merampas semula kuasa . Cuba kamu tilikkan mana yg benar mana yg ragu itu ?

Kerajaan Indonesia juga bersetongkol dalam hal ini ..pemuda-pemuda Islam di Indonesia dan Malaysia mengambil semua hak Islam ke atas singa yg berpura -pura dan juga kera yg hanya segenting jengkal .Kembali ke pangkuan Islam menjadi Nusantara . Oleh itu wahai saudara -saudariku ,rakan ikhwan..akibat ahli agama yg menyokong partai -partai ....seperti layaknya menang sorak kampung tergadai .

Srikandi Cinta : Tuan saya disimulasikan satu peristiwa berlakunya pilihanraya dan saya diperlihatkan pemimpinnya bermata sepet berambut lurus ,jadi saya berdoa agar ditunjukkan Allah keadaan kerusi parlimen Malaysia ketika mereka bersidang .Jika ahli parlimannya adalah orang yg beragama Islam maka mereka akan disimulasikan memakai songkok . Jika ahli parlimennya non muslim akan disimulasikan dengan tidak memakai songkok .

Saya diperlihatkan parlimen dipenuhi dengan mereka yg TIDAK BERSONGKOK .Hanya sebilangan kecil sahaja yg memakai songkok !.Ini membenarkan teori yg Malaysia akan dikuasai oleh Sang Sepet dan Sang Hitam dan Non Muslim .

Tuan Kelarias : Zaman ini akan menyaksikan peperangan berdarah sesama manusia di negara sendiri . bermula pergaduhan diantara melayu dengan Melayu kemudian ia membesar dan merebak ...Maka berjayalah rancangan besar Melayu diporak perandakan dengan ayat Al Quran itu sendiri . Lalu muncullah HERO MALAYA .Membawa kemenangan ke atas semua Bangsa di Malaysia .Agama Islam yg ditauhidkan .Raja-raja akan kembali gemilang ,tertegaklah undang-undang Islam syumul di tangan mereka .Bukan hanya retorik agama ...

Bersama keruntuhan tanah di dalam air , Tenggelamnya pantai , Runtuhnya bangunan besar di Malaya ,Terbelah dua pulau lapan, Hilang yg ke sembilan telah pun berlalu , maka muncullah jalur putih tujuh ,maka tenggelamlah jalur merah tujuh , maka NUN berbicara di atas bulan bintang ..Al Mahdi Al Muntazar akan tiba sebentar kemudian ..maka long awaited on ..he will appear ini Asia .not Europe.

Bergemerincing loceng diudara bumi ,menandakan perang pemuda tuhan berdarah sudah berbunyi ,akan runtuh selendang palsu ,akan roboh ahlu bait palsu . Wahai Srkandi Cinta teropongkanlah keadaan ini samada benar atau palsu .

Srikandi Cinta : Saya diperlihatkan pergaduhan kaum yg sedang berlaku serta keadaan yg huru hara . Saya melihat Sang Sawo matang bergaduh dengan Sang Sepet . Sang Sawo Matang menggunakan senjata seperti parang dsb tetapi malangnya Sang Sepet menggunakan pistol dan senapang . Pergaduhan ini mengakibatkan kebakaran ,pembunuhan .Sang Sawo Matang ramai yg terkorban kerana Sang Sepet menggunakan pistol dan senapang dan malahan ada benteng perlindungan.

Darurat diistiharkan pada masa itu saya melihat kereta kebal tentera memasuki kawasan yg bergolak tersebut dengan beribu-ribu tentera mengambil alih .Maka saya berpendapat dari saat itulah tentera mengambil alih tampok pemerintahan .

Berikut rentetan corak peperangan di Semenanjung Emas secara dongengnya

1- Pilihan raya berlangsung dan kemenangan majoriti berpihak kepada Sang Sepet dan Sang hitam dan Non Muslim ( ketua @ Perdana Menteri dikalangan mereka ialah Sang Sepet yg ciri-cirinya bermata sepet dan berambut lurus )

2- Sang Sawo Matang bergaduh sesama mereka kemudian sedar dan menyesal .

3- Sang Sawo Matang bergaduh pula dengan Sang Sepet atas sebab bangsa

4- Sang Sawo Matang bergaduh dengan Sang Sepet bersama Sang Hitam atas sebab agama ( Islam vs Kristian )

5- Ketika Sang Sawo Matang kalah teruk muncullah HERO MALAYA bersama campur tangan angkatan tentera mengambil alih teraju pemerintahan . Siapakah Hero Malaya itu ? . saya berpendapat beliaulah PEMUDA BANI TAMIM dengan 313 ikwannya yg menyelamatkan Malaya . Jika di dongengkan tahap gaban tempoh pergolakkan di Semenanjung Emas ini bermula pilihanraya sehingga 2017M . iaitu tarikh rasmi munculnya Imam Mahdi . Walla a'lam

Saya akhiri artikal perang primitif siri yg ke dua ini dengan kata -kata Tuan Kelarias . Sediakan oleh mu darah ,daging ,roma dan kulit dan serahkan kepada Allah taala ..tiada tuhan selain-NYA .Hadapilah kemusyrikan yg nyata itu ,jangalah engkau manjadi munafiq lari dari medan jihad , hanya orang-orang yg terbiasa menyucikan diri sahaja yg tabah menghadapi kegentaran jiwa .

Tidak berguna ketika itu hendak mula bertaubat dan beramal kerana seolah-olah sudah terlewat . Bukankah tuan-puan biasa mendengar sejamaah orang yg sedang solat dan berzikir di masjid di bunuh secara total oleh Non muslim ketika perang ?

Insyaalah bersambung ..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts