PASUKAN PANJI HITAM THE BLACK BANNER

Sunday, May 15, 2011

Jin Diri MENDORONG Jati Diri Negatif 1

Amaran : Anda dilarang utk mempercayai kisah yg ditulis kerana ia adalah karut lagi dongeng ...sila ambil pengajaran drp kisah di bawah itupun jika adalah ...-Sang karut

KINI minda manusia di tarbiah oleh media massa supaya mendewa-dewakan hantu pochong , Hantu Mak Limah Pulang ke Rumah , keramat , mistik dan sebagainya .Ada sebahagian manusia mengetahui perkara itu adalah perkara yg menakutkan dan menjadi ancaman yg amat besar kepada manusia .

Secara tidak sedar jiwa dan minda manusia masih lagi dikuasai oleh segolongan paria jin ini ......asyik -asyik puntianak ,kuntilanak dan hantu tidak ada anak ... nampak sangat manusia mendewa-dewakan dan mengangkat martabat golongan jin paria ini ke martabat yg tidak sepatutnya .

Bebaskanlah minda dan jiwa kita drp mendewakan mereka . Mereka di alam jin pada tiap-tiap saat kembang kempis hidungnya menahan rasa bangga yg amat sangat kerana manusia ciptaan sebaik-baik makhluk di muka bumi telah mendewa dan mempertuhan kan golongan jin paria .Mengapa mereka begitu mudah dilihat oleh manusia berbanding jenis jin -jin yg lain ..mungkin jawapannya ialah mereka tinggal s berhampiran dengan dinding dimensi yg ke 2 .Oleh itu mudahlah bagi mereka keluar masuk dari dimensi yg ke 2 ( alam jin) ke dimensi yg pertama (alam manusia ) .

  Jika manusia hendak bertuhankan jin maka adalah lebih patut mencari bangsa jin yg kedudukannya lebih hebat dari jin paria itu cthnya jin bangsa naga emas atau para pegawai azazil ataupun UFO dan iblis itu sendiri ..seperti yg di amalkan oleh pertubuhan rahsia FREEMASON . mereka mempertuhankan iblis dan dajjal sebagai ganjaran mereka di beri kekayaan dunia .pengaruh ,kuasa dan wanita ..asalkan sahaja bersedia menyerahkan roh dan jasad kepada Jin Azazil itu .

Orang Islam Melayu kita bertuhankan toyol yg hanya membawa pulangan seringgit dua tidak boleh lebih drp itu ...dilarang menukar baju pagodanya kerana khuatir bau badannya hilang ..jika baju itu di basuh maka anak yg mempunyai gigi yg tajam itu tidak dapat mengenali bapa angkatnya itu lagi ...alangkah malangnya ...dari segi alam mistik pun orang kita kalah dengan orang barat ...orang barat kaya raya dengan menyembah iblis ..orang kita miskin lagi hina kerana menyembah toyol .

Mengapa perlu manusia memperhambakan kepada golongn jin kelas bawahan ...adalah sungguh malang sekali nasib manusia Islam melayu itu ..

Jika tidak mahu mempertuhankan golongan kelas atasan bangsa jin ...boleh saja mencari selain drp mereka kerana ada lagi yg lebih hebat daripada mereka ...iaitu jin -jin diri manusia itu sendiri ... jika dibandingkan naga emas dengan sikap takabur manusia nascaya jin takabur pada diri kita itu lebih patut di pertuhankan ... naga emas akan tewas di pertandingan takabur itu .

Jika dibandingkan iblis dengan sikap takabur manusia @ jin diri takabur nascaya keputusannya iblis akan juga tewas dengan pukulan K O ...jadi tidak layak lah iblis itu dipertuhankan maka lebih layaklah jika jin diri yg takabur itu dipertuhankan ,jika mahulah mempertuhankan jin diri yg takabur .

Jadi apa lah yg nak dihairankan dengan khalayak jin ..adalah lebih baik jika manusia itu melihat sarung masing -masing yg seperti rumah hantu atau zoo para jin . Di dalam sarung manusia itu ada pelbagai jenis jin . Jin -jin ifrit inilah yg sangat -sangat berbahaya kepada sarung manusia .

Bagaimana Jin -jin diri ini boleh berada di dalam diri manusia ?

1- Jin-jin ifrit itu akan masuk apabila seseorang manusia itu melakukan dosa ...

Dan barang sesiapa yg bermaksiat kepada Allah dan Rasul-Nya ,maka kami kami akan sertakan baginya syaitan @jin diri @ jin ifrit maka jadilah jin-jin itu seperti sahabat karib ( sebati dengan diri manusia )

2- Mengamalkan amalan yg berunsurkan jin cthnya pengambilan pelbagai jenis silat seperti silat perguruan harimau putih dan kuda kepang bangau sakti . Silat -silat gerak sendiri .

3- Jin daripada SAKA turun temurun ibu bapa ..nenek moyang sehinggalah ke atas ...barangkali mereka ada membuat perjanjian ...kemudian sampailah ajalnya ..dan jin yg mempunyai umur yg panjang itu pun melobi anak cucu yg datuk atau bapanya yg meninggal itu untuk membelanya dengan balasan para jin itu akan memberikan pelbagai kelebihan seperti mereka memberi kelebihan itu kepada datuk atau bapa manusia tersebut . Tidak perlulah disalahkan mereka itu ..kita pun banyak salahnya ..apa yg penting adalah laksanakan cara utk membuangkannya

4- Jin yg masuk akibat diri sarung itu dikenakan sihir atas sebab -sebab tertentu ..

5-Jin -jin yg liar yg sengaja masuk untuk menganggu sarung manusia

6- Selain drp itu rohaniah hitam pun boleh dikategorikan sebagai balasan Allah kepada manusia yg lalai kepadanya .

Jika semua faktor itu dilakukan oleh manusia , sarung itu laksana zoo para jin atau rumah hantu ..seribu macam jin yg bertandang ke dalam rumah tersebut ..maka perangai-perangai jin itu lama-kelamaan akan sebati dengan diri manusia ...kita sering mendengar orang-orang tua kita melebelkan anak-anak nakal mereka dengan ..Ehhh engkau ini jahat macam syaitan ! ..engkau ini jahat macam ifrit ..hoi setan !!!

Samada sedar atau tidak sedar manusia itu mengakui perkara itu.

Semua jin-jin itu wajib dibuang darp sarung manusia .. sarung yg sifar jin akan menjadi sarung yang dihiasi dengan sifat-sifat muhammad @ sifat-sifat mahmudah .

Jadi terlaksanalah misi Rasulallah itu kepada umatnya ..Sesungguhnya aku dibangkitkan untuk menyempurnakan akhlak yg terpuji ..


jadi bagaimana hendak menyempurnakan akhlak terpuji itu?


Manusia yg sudah kemasukkan jin ifrit maka wajiblah ia dikifarat akan dosanya ...terdapat banyak cara untuk mengkifaratkan dosa diantaranya ialah...

Solat Tasbih dan bertasbih sebanyak 3000 siang dan 3000 malam . Lakukan sehingga anda meninggal dunia . kedua-dua amalan ini amat berkesan untuk mengeluarkan para jin yg menetap di dalam sarung manusia. Lama-kelamaan sarung manusia itu bebas drp belenggu para jin dan sedikit demi sedikit akan muncullah sifat -sifat yag yg baik pada diri manusia itu dan terhapuslah sifat -sifat yg tercela .( jika berminat sila hubungi Tuan Kelarias )

Cthnya..

Apabila seseorang itu berzina yg mana dia belum berkahwin maka 100 ifrit akan masuk ke tubuh sarung manusia ...selagi 100 ifrit ini tidak dikeluarkan selagi itulah ifrit -ifrit itu berada di dalm sarung manusia yg berzina itu ...Fungsi ifrit zina itu ialah sentiasa menaikkan perasaan gian syahwat sarung manusia yg telah berzina ..sehingga pada kebiasaannya sarung manusia yg berzina itu akan terdorong melakukan perbuatan yg sama ...jika ia terlanjur sekali lagi maka 100 ifrit lagi akan masuk ke dalam sarung manusia itu ...

Maka manusia yg berkenaan men cuba-cuba lah utk bertaubat tetapi selalunya gagal .....akalnya yg dilobi oleh nafsu yg ditunggang oleh 100 ifrit zina itu sentiasa mengingati kesedapan dan kelazatan zina ...ketagih dan tidak boleh dibendung-bendung lagi perasaan dan kehendaknya itu ...jadi bagaimanakah hendak kembali kepada fitrah ....?

Islam mewajibkan pesalah zina ini dirotan sebanyak 100 kali ..apa tujuan pesalah zina itu di rotan ?

Adakah semata-mata utk menyakitkan diri sarung manusia yg berzina ..? nantikan sambunganya pada artikal akan datang ......

No comments:

Post a Comment

Popular Posts